maandag 20 juli 2015

Brno

Brno bleek echt een leuke stad te zijn, de CouchSurf host heel vriendelijk. Een jong koppel, ik was hun eerste couchsurfer. Marek zag het serieus, ik denk dat ik in twee dagen alles gezien heb dat er valt te bezien van gans Brno en omstreken! :)
Zelfs een dag uitstap gemaakt met drie russische 15 jarige ventjes, die hadden Marek de dag voordien 's avonds laten weten dat ze gingen langs komen en dat hij de stad moest laten zien :) Hij gaf online les Tsjechisch aan die mannekes, mr niemand die ooit verwacht had dat ze in Tsjechiƫ gingen langs komen! Swat, bleek grappige dag, en ik kon wat Russisch oefenen.
De host, Marek en Theresa, bleken veganisten te zijn. Heb een boel interessante tips mee gekregen. Op de lappen gaan was niet echt hun ding, maar heb later kunnen afspreken met Fabian om het nachtleven eens te gaan verkennen. Fabian had er trouwens net een 27daagse wandeltocht op zitten, dwars door Slovakije! :) Compleet gek, dat zeg ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ge moogt posten wat ge maar wilt :)